Mūsų svetainėje naudojami slapukai (angl. "cookies"). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite "Sutinku" arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą.

Gamtamokslinis projektas- „Fizika aplink mus“

10a

 

Gamtamokslinis projektas- „Fizika aplink mus“

           Besiruošdami gamtos mokslų dienai 8a klasės mokiniai turėjo atlikti kelias užduotis namuose:

Atvykę į klasę, mokiniai buvo suskirstyti poromis. Kiekviena pora gavo žemėlapį. Jame turėjo pavaizduoti trumpiausią ir saugiausią kelią į Bernardinų sodą.

Burtų keliu buvo išrinkti vedliai. Tad kelionė prasidėjo. Kelionės metu, pasirinktu būdu, mokiniai matavo įveiktą kelią. Nuvykę į Bernardinų sodą mokiniai skaičiavo, kokiu greičiu ėjo, diskutavo ar iš tiesų pasirinktas kelias buvo saugiausias ir trumpiausias.

Mokiniai buvo supažindinti su užduotimis, kurias turėjo įveikti bernardinų sode. Pirmąją užduotį Kaip veikia fontanas? mokiniai įveikė pakankamai greitai, dauguma mokinių buvo paruošę namų darbus ir susipažinę su paprasčiausių fontanų veikimu. Nubraižę brėžinius, kaip veikia Bernardinų sode esantis fontanas, mokiniai dalinosi savo apmąstymais, brėžinius lygino tarpusavyje ir su kitomis fontanų veikimo schemomis.

Antroji užduotis Kokių paprastųjų mechanizmų galima rasti Bernardinų sode? mokiniams buvo smagiausia. Mat čia reikėjo per 15 min. surasti kuo daugiau paprastųjų mechanizmų. Beveik visi mokiniai akimirksniu nukūrė į žaidimų aikštelę. Nors ir pailsę, bet motyvacijos šiai užduočiai netrūko.

Mokiniai kūrybiški, tad atliekant užduotį Kaip nustatyti upės greitį stebint ją iš tolo? mokiniai pasiūlė įvairiausių būdų upės tėkmės greičiui nustatyti.
Užduotis Kokie augalai auga Bernardinų sode labiau patiko mergaitėms. Su didžiuliu entuziazmu ieškojo ir fotografavo visus Bernardinų sode esančius augalus. Kai kurios mergaitės, jų surinko daugiau nei 60 rūšių.

Ir pabaigai, pasitelkę matematikos žinias (ploto ir tūrio skaičiavimus), prisiminę fiziką (kaip žinant tankų apskaičiuojama kūno masė) mokiniai atliko paskutiniąją užduotį Kiek sunkvežimių reikėjo norint visą katedros aikštę iškloti plytelėmis?

Įveikę paskutiniąją užduotį išsiruošėme namo. Grįžę aptarėme kartu praleistą laiką. Buvo smagu girdėti, kad mokiniams patiko mokymasis netradicinėse erdvėse. Dauguma jų norėtų daugiau tokių pamokų. Tad sutarėme, kad esant galimybei, būtinai pasinaudosime šiuo siūlymu.

Aprašymas su nuotraukomis

                                                                Fizikos mokytojas Irmantas Adomaitis

 

10a.jpg 10a_.jpg 10a___.jpg

20160928_105007_2.jpg